RTK

Nga Wikipedia, enciklopedia e lirë
Jump to navigation Jump to search
Radio Televizioni i Kosovës
RTK logo.svg
Transmetimi i parë 1945 (radio)

1975 (si RTP)

19 shtator 1999 (si RTK)

Zotëruar nga Mentor Shala
Formati 4:3
Shteti Kosova Kosova
Gjuha Shqip

Serbisht

Rumanisht

Zona e transmetimit Kosova Kosova
Zyrat qendrore Prishtinë, Kosovë
Dikur quhej Radio Televizioni i Prishtinës (1975-1990)
Televizione simotra RTK 1, RTK 2, RTK 3, RTK 4
Faqja Web http://www.rtklive.com
Ndërtesa e RTK-së në rrugën "Xhemajl Prishtina", Prishtinë.
Logoja e vjetër e RTK-së (1999-2013)

Radio Televizioni i Kosovës (shkurt: RTK; serbisht: Радио Телевизија Косова / Radio Televizija Kosova) është transmetuesi publik i Kosovës. RTK-ja operon pesë kanale televizive dhe dy radio stacione, duke transmetuar një përmbledhje të larmishme të lajmeve, argëtimit, muzikës etj., duke i mirëmbajtur katër kanale në rrjetin tokësor dhe satelitor.

Historiku[redakto | redakto tekstin burimor]

RTK është televizioni i parë në Kosovë, duke zëvendësuar Radio Televizionin e Prishtinës (RTP), që u mbyll më korrik 1990 gjatë luftës së Kosovës. Me ardhjen e UNMIK-ut në Kosovë më 1999, Radio Televizioni i Kosovës u rithemelua në ndërtesat e ish-Radio Televizionit të Prishtinës, bashkë me shumicën e punëtorëve të tij.

RTK transmeton kanalet televizive RTK1 (kanali kryesor), RTK2 (që transmeton program gjeneralist në serbisht dhe gjuhë minoritare), RTK3 (që shërben si transmetuesi 24-orësh i lajmeve) dhe RTK4 (që transmeton art, muzikë, dokumentare dhe pjesë të arkivës së RTK-së); si dhe kanalet radiofonike Radio Kosova 1 dhe Radio Kosova 2 (kjo e fundit e njohur fillimisht si Radio Blue Sky). Programet në gjuhën shqipe dominojnë, por nuk mungojnë as ato në gjuhët serbe, boshnjake, turke dhe rome. Webfaqja e RTK-së, rtklive.com ofron lajme dhe video material si dhe transmetim të drejtpërdrejtë në internet nga të dy radiot.

Menaxhimi[redakto | redakto tekstin burimor]

Financimi i RTK-së më parë u bë nëpërmjet taksës shtuar faturave për pagesën e rrymës elektrike, mirëpo Gjykata Kushtetuese vendosi që nuk ishte e duhur[1] dhe e shtyu buxhetin e RTK-së kah shteti në mënyrë direkte (duke marrë 0.7% të buxhetit shtetëror). Vendimi çoi shqetësim mbi gjendjen e paanshmërisë së RTK-së.

Radio Televizioni i Kosovës po kritikohet nga populli për mungesën e pavarësisë editoriale (anuar kah partia qeverisëse) dhe gazetarisë hetimore.

Shih edhe[redakto | redakto tekstin burimor]

Lidhje të jashtme[redakto | redakto tekstin burimor]

Referencat[redakto | redakto tekstin burimor]

  1. ^ http://www.gjkks.org/repository/docs/Vendim_-_Mase_e_Perkohshme_-_MP_-_Rasti_KI_11-