Arab News

Nga Wikipedia, enciklopedia e lirë
Jump to navigation Jump to search
Arab news Logo L Apr 2018.png
Logoja zyrtare e Arab News prej vitit 1975 deri në prill 2018

Arab News është gazetë në gjuhën angleze që botohet në Riad, Arabia Saudite. Gazeta u themelua më 20 prill 1975 nga Hisham Hafiz dhe vëllai i tij Muhammed Hafiz.[1][2][3] Arab News ishte gazeta e parë e botuar në gjuhën angleze në Arabinë Saudite.

Gazeta është një nga njëzet e nëntë botime të botuara nga Shoqëria Hulumtuese dhe Botuese Saudite, një degë e Grupit Kërkimit dhe Marketingut Saudite (GRMS).[4] Kryetari i GRMS dhe për këtë arsye, Arab News është Turki bin Selman El Saudi.[5]

Kryeredaktorët dhe stafi[Redakto | Redakto nëpërmjet kodit]

Xhihad Khazen, i cili më vonë themeloi Asharq Al Awsat, ishte kryeredaktori i parë i gazetës, megjithatë, për shkak se ligjet saudite në atë kohë penguan një jo-saudit që të ishte në këtë pozicion, atij iu dha titulli i Përgjithshëm Udhëheqësi dhe roli redaktues iu caktua Ahmad Mahmudit.[3][6] Muhammed Ali Hafiz, i cili ishte bashkë-themelues i gazetës, mori rolin e kryeredaktorit mes viteve 1977 deri më 1979. Ai u pasua nga Muhammed Shibani midis 1979 dhe 1982.[7]

Halid el-Maeena u bë kryeredaktor më 1 maj 1982 dhe mbeti në krye deri më 20 shkurt 1993. Faruk Lukmani ndoqi mes 25 shkurtit 1993 dhe 1 qershor 1993. Pastaj ishte koha e Abdulkadir Tash për të drejtuar gazetën që bëri deri më 28 shkurt 199. Halid el-Maeena u kthye në Arab News për një mandat tjetër që shërbeu si kryeredaktor ndërmjet 1 marsit 1998 dhe 8 tetorit 2011. Abdulvehab el-Faizi erdhi për një periudhë të shkurtër (9 tetor 2011 - 4 janar 2013) dhe pastaj erdhi Muhamed Fehad el-Harthi, i cili në atë kohë ishte edhe redaktori i Sayidatit (grupi i grave javore) dhe ai shërbeu në atë rol deri në 26 shtator 2017.[7]

Më 27 shtator 2016, Faisal J. Abbas u emërua si kryeredaktor pas një njoftimi nga kryetari i ri i SRMG, Princi Bedër bin Abdullah bin Farhan el-Saudi. Pasi që më parë kishte rifilluar dhe shërbeu si kryeredaktor në Al Arabiya English, mandati i Abbasit ishte të bënte "Arab News" "më globale, më dixhitale".[8]

Referimet[Redakto | Redakto nëpërmjet kodit]

  1. ^ "Biography". Hisham Ali Hafiz. Arkivuar nga origjinali më 22 korrik 2012. Marrë më 22 maj 2012. Mungon ose është bosh parametri |language= (Ndihmë!)
  2. ^ "Arab News Website". Numu Multimedia. Arkivuar nga origjinali më 6 maj 2012. Marrë më 5 qershor 2012. Mungon ose është bosh parametri |language= (Ndihmë!)
  3. ^ a b Alterman, Jon B. (1998). "New Media New Politics?" (PDF). The Washington Institute. 48. Arkivuar nga origjinali (PDF) më 6 dhjetor 2013. Marrë më 7 prill 2013. Mungon ose është bosh parametri |language= (Ndihmë!)
  4. ^ Rajasingham, K.T. (10 tetor 2011). "Khaled A. Almaeena – The bastion of modern Saudi Arabia". Asian Tribune. Marrë më 11 maj 2012. Mungon ose është bosh parametri |language= (Ndihmë!)
  5. ^ "Saudi Research and Marketing Group appoints new chairman". Al Arabiya. 10 shkurt 2013. Marrë më 12 shkurt 2013. Mungon ose është bosh parametri |language= (Ndihmë!)
  6. ^ Al Faisal, Turki (20 prill 2010). "'Arab News: Mother of all SRMG publications'". Arab News. Marrë më 7 prill 2013. Mungon ose është bosh parametri |language= (Ndihmë!)
  7. ^ a b http://www.arabnews.com/node/1088031/saudi-arabia
  8. ^ "Faisal J. Abbas appointed editor-in-chief of Arab News". Arab News. 26 shtator 2016. Marrë më 2016-10-10. Mungon ose është bosh parametri |language= (Ndihmë!)

Lidhje të jashtme[Redakto | Redakto nëpërmjet kodit]