Bilal Philips

Nga Wikipedia, enciklopedia e lirë
Jump to navigation Jump to search
Bilal Philips

Abu Ammenah Bilal Philips i lindur si Dennis Bradley Philips është mësues musliman kanadezë, folës dhe autor i cili jeton në Katar. Ai shfaqet në Peace TV (kanalë televizive për Islam).[1][2] Ai konsiderohet si Selefi.

Biografia[redakto | përpunoni burim]

Philips ka takuar në udhëtimet e tij shumë herë Islamin. Pas leximit të një librit i cili quhet Feja e keqkuptuar nga autori Muhammed Qutb, vëllai i Sejdi Kutbi, e pranoi Islamin.

Ai e themeloi një universitet së IslamitKatar. Në uebfaqjen e tij, Philips shkroi se mësimi është duke u bërë mjet efektiv i cili myslimani duhet mësuar besimin e tyre.

Kontradiktat[redakto | përpunoni burim]

Në vitin 2007, Philips u ndalua për të hyrë në Australi në këshillin e agjencisë së sigurimit.

Në vitin 2010, Philips u ndalua për të hyrë në Britani nga Theresa May duke e mbajtur "mendimet ekstremiste".

Në muajin prill 2011, Philips poashtu u ndalua për të hyrë në Gjermani si person i paftuar.

Në vitin 2012, Philips u ndalua për të hyrë në Kenia dhe në SHBA. SHBA e quajti si bashkëpuntorë për një bombardim në 1993.

Në vitin 2013. llogaria e tij në Twitter u hakua nga disa njerëz.

Në qershor 2014, policia e Bangladeshit e urdhëroi Philips që ta lë vendin. Në shtator 2014, Philips u arrestua në Filipinet për “nxitje dhe rekrutimit të personave për të kryer aktivitete terroriste“.

Në maj 2017, Philips ishte ndaluar të hyjë në Danimarkë[3] së bashku me predikuesit tjerë përfshirë Selman el-Oude dhe Terry Jones.[4]

Librat[redakto | përpunoni burim]

Shiko edhe[redakto | përpunoni burim]

Lidhje të jashtme[redakto | përpunoni burim]

Referencat[redakto | përpunoni burim]

  1. ^ "Ofcom investigation into Peace TV | The Jewish Chronicle". Thejc.com. 2011-02-17. Marrë më 2016-06-05. 
  2. ^ "Archived copy". Arkivuar nga origjinali më 2 prill 2015. Marrë më 1 prill 2015. 
  3. ^ "Ny i Danmark". www.nyidanmark.dk. Marrë më 2018-04-07. 
  4. ^ "6 blacklisted hate preachers 'not welcome' in Denmark". RT International. 2 maj 2017. Marrë më 2017-05-07.